MPs slam Mourinho’s Russian channel ‘blood money’

0 views • posted

London (AFP) – Manchester United manager Jose Mourinho has been accused by a British MP of taking “blood money” in deciding to work as a World Cup pundit for Russian state-owned channel RT.

RT risks losing its licence to broadcast in Britain if UK authorities conclude that Moscow was behind a nerve agent attack in Salisbury, southern England that saw a Russian former double agent poisoned on March 4.

Read more at World Cup Buzz


Related Items